Kampaň První hned po mamince

Nutrilon, Danone

koncept | slogan | copy | klíčový vizuál | tiskoviny | inzerce | web bannery      

V roce 2019 jsme vyhráli tendr na novou komunikaci pro prémiová kojenecká mléka Nutrilon s konceptem „První hned po mamince“. Naším přístupem bylo zaměření na emoce a pohled matek, nikoli na tradiční srovnání s konkurenčními produkty. Důraz jsme kladli na to, co maminky opravdu potřebují vědět, a snažili se mluvit jejich jazykem, abychom tak lépe odpovídali potřebám naší cílové skupiny.

V rámci této strategie jsme vytvořili klíčový vizuál, slogan a texty. Náš koncept jsme následně rozšířili do širšího spektra komunikačních materiálů, včetně tiskovin, inzercí, webových bannerů, plakátů v ordinacích dětských lékařů a článků, aby byla zajištěna konzistentnost a efektivita naší komunikace.